Klachten

Jouw vragen, wensen en mogelijkheden staan centraal bij de zorg van Talenty.

Even praten helpt goed
Ben je ontevreden? Vaak helpt praten met je (woon)begeleider het beste. Misschien vind je het fijn als de zorgmanager of je familie er ook bij is. Meestal kom je zo samen tot een goede oplossing. Lukt dit niet of kom je er niet uit, dan kan je ook bij de klachtenfunctionaris terecht.


Klachtenfunctionaris wijst je de weg
Soms weet je niet goed wat je met je klacht moet doen. Daarom hebben we een klachtenfunctionaris. Zij luistert naar jouw klacht, of die van je familie. Zij weet wie kunnen helpen. De klachtenfunctionaris is onpartijdig, luistert naar jouw klacht en kan helpen door te bemiddelen.


Geschillencommissie
Ben je ontevreden over de afhandeling van je klacht? De klachtenfunctionaris kan je doorverwijzen naar de geschillencommissie en je helpen om je klacht op papier te zetten. Kijk voor meer informatie op www.degeschillencommissiezorg.nl

Contactgegevens van de klachtenfunctionaris
Joline van Heest
085 - 800 09 35
klacht@vitaalzorggroep.nl

Klachtenregeling

Klachtenregeling Talenty