Kwaliteits­kader

Talenty werkt volgens het nieuwe en vernieuwende Kwaliteitskader GZ 2017-2022.

Het Kwaliteitskader is opgesteld door de branche voor de branche.

Aan de totstandkoming hebben o.a. landelijke cliëntenorganisaties, de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ), Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland (VGN), het zorgkantoor en diverse zorgaanbieders gewerkt .
Het Kwaliteitskader stelt enerzijds de cliënt (écht) centraal en anderzijds reikt zij een systematiek aan voor verantwoording extern en continu verbeteren intern.

In het kwaliteitsrapport verantwoorden wij ons over de coaching die wij leveren bij Talenty en de manier waarop wij die coaching inrichten.

2019

Het rapport over 2019 is hier te vinden.
De aparte Talentversie van het rapport staat hier.

2020

Het rapport over 2020 is hier te vinden.
De aparte Talentversie van het rapport vindt u hier. De Talentversie is ook in het bovenstaande volledige rapport van 2020 opgenomen.

2021

Het rapport over 2021 kun je hier te vinden.
De aparte Talentversie van het rapport vind je hier. De Talentversie is ook als bijlage in het kwaliteitsrapport van 2021 opgenomen.

2022

Het rapport over 2022 kun je hier te vinden.

De aparte Talentversie van het rapport vind je hier. De Talentversie is ook als bijlage in het kwaliteitsrapport van 2022 opgenomen.

Voor meer informatie over het Kwaliteitskader kun je terecht op de website van VGN.

Heb je vragen over de kwaliteit van Talenty en/of de toepassing van het Kwaliteitskader, bel ons dan gerust. Of vul het contactformulier in, dan nemen wij contact met je op.