Kwaliteits­kader

Talenty werkt volgens het nieuwe en vernieuwende Kwaliteitskader GZ 2017-2022.

Het Kwaliteitskader is opgesteld door de branche voor de branche.

Aan de totstandkoming hebben gewerkt o.a. landelijke cliëntenorganisaties, de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ), Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland (VGN), het zorgkantoor en diverse zorgaanbieders.
Het Kwaliteitskader stelt enerzijds de cliënt (écht) centraal en anderzijds reikt zij een systematiek aan voor verantwoording extern en continu verbeteren intern.

Het instrument uit de zogeheten “Waaier” dat Talenty gebruikt voor het verzamelen van cliëntervaringen is: Dit vind ik ervan!

Normaliter wordt het kwaliteitsrapport van Talenty ieder jaar voor 1 juni gepubliceerd. Echter is de termijn in 2020 verplaatst naar 1 oktober.

Het kwaliteitsrapport 2019 is het eerste kwaliteitsrapport van Talenty. Dit rapport is hier te vinden. In dit kwaliteitsrapport kijken we terug op 2019 en kijken we vooruit naar 2020 en verdere jaren.

De aparte Talentversie van het rapport kunt u hier vinden. De Talentversie is ook in bovenstaand rapport opgenomen.

Voor meer informatie over het Kwaliteitskader kunt u terecht op https://www.vgn.nl/thema/273.

Voor vragen over de kwaliteit van Talenty en/of de toepassing van het Kwaliteitskader kunt u contact opnemen met ons op het nummer 070 – 783 00 55 of per mail via contact@ talenty.nl